11 maja 2015

Ciasto jogurtowe z rabarbarem i owocami

Ostatnio bardzo cenię swój czas i stawiam na szybkie dania i ciasta. Dziś pyszne ciasto jogurtowe, które nie wymaga wielkiego nakładu pracy. Wszystko miksujemy, na wierzch rzucamy dowolne owoce, posypujemy kruszonką i pieczemy :) Prawda, że łatwizna?


Składniki (blaszka 24x35 cm):

Ciasto:
2,5 szklanki mąki
1 szklanka cukru
1/2 szklanki oleju
1 szklanka jogurtu naturalnego
3 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy

Dodatki:
300-400 g rabarbaru
1 jabłko
garść jagód (u mnie mrożone borówki)

Kruszonka:
4 duże łyżki mąki
2 łyżki cukru waniliowego
2 łyżki masła

Sposób wykonania:

1. Składniki na ciasto umieszczamy w misce i wszystko miksujemy (tak po prostu)
2. Ciasto wylewamy na blaszkę wyłożoną papierem, na wierzch układamy pokrojony rabarbar, jabłka i posypujemy jagodami.
3. Składniki kruszonki mieszamy, posypujemy ciasto.
4. Całość wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 st. i pieczemy ok 40 minut.

Smacznego!!!
Źródło: Mój słodki świat

7 komentarzy:

  1. Takie ciasto, tak pysznie wygląda. Aż mi ślinka cieknie. Akurat nie mam nic słodkiego. Oj, zjadłabym taki smakowity kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też takie uwielbiam ;) Wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi za mną rabarbar i już miałam szukac przepisu,a tu znalazł się sam. Wielkie dzięki,Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasta z jogurtem są naprawdę pyszne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie ciasta, są proste i bardzo pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łatwizna, a jaka pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!